Frequently Asked Question

Jak umożliwić klientowi dostęp do konsoli zarządzania w wersji F-Secure Elements Partner Managed?
Ostatnio odświeżony 3 lata temu

Jeżeli została zakupiona licencja F-Secure Elements w wersji Partner Managed oznacza to, że za administrowanie politykami bezpieczeństwa odpowiedzialna jest firma partnerska. Zdarza się jednak, że wymagany jest dostęp administracyjny do konsoli od strony klienta końcowego. Poniżej przedstawiona jest procedura stworzenia takiego konta przez firmę partnerską.

Krok 1: Zaloguj się do portalu F-Secure Elements przez https://elements.f-secure.com/

Krok 2: Wybierz odpowiednią firmę z listy dostępnych firm, które obsługujesz w lewym górnym rogu.

image

Krok 3: Przejdź do zakładki Konto i wybierz opcję Utwórz nowego administratora.

image


Krok 4: Wprowadź adekwatne dane i kliknij Prześlij. Możesz stworzyć też konto z dostępem Tylko do odczytu. UWAGA: Jeżeli otrzymasz błąd o istniejącym już koncie może być to związane z wcześniej przypisaną licencją testową dla tego adresu. Możesz zamiast tego stworzyć konto na innym adresie bądź dodać ciąg znaków w adresie po znaku "+" np. tg+123@itd24.pl zamiast tg@itd24.pl, wiadomości dalej będą wysyłane na prawidłowy adres email.

image


Krok 5: Klient końcowy otrzyma teraz wiadomość z tymczasowym hasłem dostępowym, po czym będzie mógł zalogować się do portalu i administrować swoją firmą.

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!