GARTNER MAGIC QUADRANT (MQ) opublikowało raport za rok 2018 dla urządzeń UTM.

Gartner ocenia dostawców (z ang. vendor) według dwóch kryteriów: kompletność wizji i zdolność do jej realizacji. Firma ta stosuje metodologie, których nie ujawnia do wiadomości publicznej, ich wyniki składowe prowadzą do umieszczenia dostawcy w jednej ćwierci planszy MQ.

  • Leaders(Liderzy) zgodnie z założeniem otrzymują wyższe oceny w obydwu kryteriach: zdolność do realizacji operacji w swojej dziedzinie i kompletność wizji Challengers (Kandydaci) cechuje ich bardzo wysoka zdolność do operacji i możliwość dominacji nad znacznym obszarem/segmenten rynku, jednak nie demonstrują pełnego zrozumienia wizji tego gdzie ten rynek podąża.
  • Visionaries(Wizjonerzy), rozumieją gdzie podąża rynek, lub mają wizję możliwych zmian w regułach rynkowych, jednak prowadzone działania nie są jeszcze optymalnie skuteczne.
  • Niche players (Niszowi gracze) skupiają się z sukcesami na małym fragmencie rynku, lub są na tyle rozproszeni, że nieczęsto wygrywają z innymi poziomem innowacyjności

 

Firma SOPHOS powtórzyła zeszłoroczny sukces i po raz kolejny znalazła się w kwadracie Liderów
co potwierdza, że firma ta rozumie potrzeby biznesowe rynku oraz ma jasno nakreślone plany rozwoju.

Tegoroczny MQ dla urządzeń UTM:

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym raportem pod linkiem:

https://www.gartner.com/technology/media-products/newsletters/sophos/1-5GVMBMU/gartner.html

X

FreshMail.pl